اینکه تصمیم بگیرید که آماده ترک سیگار باشید تنها نیمی از راه مبارزه است. دانستن اینکه باید از کجا مسیرتان را برای کنار گذاشتن دخانیات شروع کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا یک جهش فوق العاده داشته باشید. ما برخی از روشهای موثربرای کنار گذاشتن سیگار را، گرد هم اورده‌ایم.

 

طبق گفته انجمن آمریکایی ریه، استفاده از دخانیات و قرار گرفتن در معرض دود دست دوم (دریافت دود سیگار در ریه افراد غیر سیگاری)، مسئول مرگ و میر سالانه بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر در ایالات متحده است.

اکثر مردم از خطرات بهداشتی متعدد ناشی از کشیدن سیگار آگاهی دارند و در عین حال مصرف دخانیات همچنان عامل اصلی مرگ و میر قابل پیشگیری در این کشور است.

 

ترک سیگار یک رویداد منفرد نیست که در یک روز رخ دهد، این یک سفر است. با ترک آن شما سلامتی، کیفیت زندگی و طول عمر خود را ارتقا می‌دهید و همچنین زندگی کسانی که در کنار شما زندگی می‌کنند.

برای ترک سیگار شما نه تنها نیاز به تغییر رفتار و مقابله با علائم ترک نیکوتین دارید، بلکه باید راه‌های دیگری برای مدیریت حالات خود پیدا کنید. با برنامه ریزی درست، شما می توانید از اعتیاد به نیکوتین آزاد شوید و این عادت را به خوبی کنار بگذارید. در اینجا ۵ راه حل برای ترک سیگار وجود دارد.