مجله فانی کول

تفریح و سرگرمی

۳۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیا از عضویت در باشگاه‌های ورزشی می‌ترسید؟

اگر باور می‌کنید، فکر عضویت در یک باشگاه بدنسازی می‌تواند از دیدن تنهایی یک فیلم وحشتناک هم ترسناک‌تر باشد! اگرچه ممکن است احمقانه بنظر برسد، اما هستند اشخاصی که اجازه می‌دهند ترس از باشگاه رفتن، راه رسیدن به تناسب اندامشان را مسدود کند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، وقتش رسیده تا پاشنه‌هایتان را ور بکشید، مهم نیست چقدر برایتان ترسناک باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

چگونه آنچه می‌خورید را زیر نظر بگیرید؟

یک رژیم غذایی، می‌تواند برای اهداف و دلایل مختلفی تعبیه شود، اما هنگامی که می‌خواهید وزنتان را کنترل کنید، اگر آنرا بر اساس نیازهایتان بهینه سازی نکنید، جواب نخواهد داد. زیر نظر گرفتن چیزهایی که می‌خورید، به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید چه غذاهایی به شما کمک می‌کنند، یا مانع از آن می‌شوند که وزنتان را کم کنید یا ثابت نگاه دارید.برای رعایت جانب احتیاط و سلامتی، پیش از اینکه هرگونه برنامه‌ی کاهش وزنی را آغاز کنید، با دکترتان مشورت نمایید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چلاغ

اگر در خواب ببینید که چلاق شده اید و قادر به برخاستن نیستید نشان آن است که رازی دارید، بزرگ و مخاطره آمیز که می ترسید مردم از آن آگاه شوند وبهتر هم این است که راز خود را از مردم بپوشانید و حفظ کنید. ابن سیرین نیز از جابر مغربی نقل می کند که در این صورت خوب است تماس خود را با دیگران کم کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چلچراغ

دیدن چلچراغ یا لوستر در خواب خوب است به شرط آن که روشن باشد و چنان چه خاموش باشد حسرت است برای چیزهای از دست رفته یا آرزوهای چیزهایی است که …تحصیل آن ها دور از ذهن بیننده خواب قرار می گیرد. پس دیدن چلچراغ در خواب نیکو است و به روشنایی و کامروایی تعبیر می شود بخصوص اگر چلچراغ را در بقعه یا زیارتگاه یا اعتاب مبارک روشن ببینید که تعبیر آن کامروایی در امور دنیا و آخرت است.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چلچله

لطفا به حرف ـ پ ـ کلمه پرستو نگاه کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چلو

در حرف ـ ب ـ کلمه برنج و در حرف ـ پ ـ کلمه پلو در این باره به قدر کفایت گفته ام که برنج پخته که ما در فارسی و زبان محاوره نام های مختلف به آن داده ایم چه …تعابیری دارد اما فرقی هست بین چلو و پلو که خود شما البته این فرق را می دانید. پلو برنچ پخته است مخلوط با چیزهای دیگر مانند گوشت، عدس، باقلا، لوبیا و غیره لاجرم سفید نیست اما چلو همان برنج پخته است که چیزی با آن مخلوط نمی کنند و همراه گوشت یا ماهی، یا کباب و غیره می خورند پس حتما باید سفید باشد. تفاوت در همین است و اگر چلو تعبیری متفاوت بیابد از این ناشی می شود که رنگ چلو سفید است. دیدن چلو در خواب خوب است و نعمت و خیر و برکت تعبیر می شود و هرچه سفید تر و کم ته دیگ تر باشد بهتر است. در مورد ته دیگ نیز در حرف ـ ت ـ نوشته ام. وجود ته دیگ سیاه و کلفت در خواب اثر چلوی سفید را خنثی یا ضعیف می کند. اگر در خواب چلو را سفید و بدون ته دیگ ببینید خوب است که تعبیر آن را گفتم اما اگر سفید نباشد یعنی در بشقاب یا دیگ آن را خاکستری و سیاه یا کثیف و آلوده ببینید خوب نیست چرا که گویای غم و رنج است و نعمتی را خبر می دهد که اندوه و کدورت خاطر نیز همراه دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چلوار

پارچه در علم خواب غم و اندوه شناخته شده و چلوار غمی است که با بی گناهی و پاکی اتفاق می افتد و در واقع گویای این است که دارنده چلوار در خواب طعمه و …قربانی غمی می شود که در مورد آن هیچ مسئولیت و گناهی ندارد و بی گناه پایش در معرکه کشیده شده است. چلوار هر چه سفید تر باشد بیگناهی و پاکی و صفای باطن بیشتر است و هر قدر طولانی تر و عریض تر باشد دامنه غم و اندوه وسیع تر.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چماق

چماق یا چوبدست کلفت. از آن نوع که در نزاع ها یا راندن حیوانات مزرعه به کار می برند در خواب های ما معرف حرف زور، استبداد رای، خودسری و خودرائی است…چماق مردی است زورگو و بی منطق و زبان نفهم یا عملی است که خلاف منطق و عقل سلیم انجام می گیرد و به یاری زور صورت عمل می پذیرد. اگر در خواب دیدید که چماقی در خانه دارید، هستند کسانی که چماق یا چوبدستی زیر تختخواب، در کمد لباس یا پشت در اتاق پنهان می کنند که در صورت رو به رو شدن با دزد یا مزاحم از آن استفاده کنند. چنانچه چنین چماقی دیدید خواب شما می گوید این چماق کلفت و به ظاهر مفید نماینده استبداد رای شما در خانه و خانواده است و تاکید می کند که شما مردی بی منطق هستید. فرق نمی کند. زن نیز اگر چنین خوابی ببیند خواب او می گوید از زور و خودسری برای پیشبرد کارهایش استفاده می کند که درست نیست. اگر چماق را زیر تختخواب و کنار بستر خود نهاده دیدید خواب شما می گوید بیش از هر کس همسرتان از خود رائی و بی منطقی شما رنج می برد. اگر در خواب دیدید که به دنبال چماق می گردید و این جا و آن جا را جستجو می کنید که چماق خود را بیابید نشان آن است که برای تحمیل عقیده و رای خود به دنبال وسیله می گردید تا اندیشه خود را با کمک آن وسیله به زور عملی کنید. اگر با چماق کسی را زدید یا بر سر کسی کوفتید خواب شما می گوید با اعمال زور به شخصی آسیب می رسانید . اگر دیگری با چماق به شما حمله کرد در معرض شنیدن حرف زور و رو به روئی با استبداد رای دیگران هستید. دیدن چماق در دست دیگران ضعف شما را در قبال زور نشان می دهد و داشتن چماق در دست بدون کاربرد بی منطقی شما را باز می گوید. اگر کسی که چماق را در دست دارد آشنا باشد از یک بیگانه بیمناک هستید و اگر بیگانه و نا آشنا باشد از دوستان و اهل خود می ترسید و در مقابل ایشان ضعف رای دارید یا ضعف شخصیت. تهیه و تراشیدن چماق در خواب تجهیز خود به زور و بی منطقی است.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چمباتمه

اگر بیننده خواب ببیند که چمباتمه نشسته است در آینده با کاری روبه رو می شود که توانایی انجام آن را ندارد یا مالی به دستش می رسد که خیلی بیش از ظرفیت او است و …یا با کسی رو به رو می گردد که در مقابل وی به شدت احساس حقارت می کند. اگر در خواب دیگران را چمباتمه نشسته ببینید تعبیر تقریبا خلاف این می شود یعنی خود را در مقابل کارها و اشخاص و حوادث بزرگتر از آن چه هستید احساس می کنید. تواناتر می شوید اگر در خواب شما را وادارند که چمباتمه بنشینید، محکومیت پیدا می کنید و تخفیف شان می یابید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب چمدان

چمدان یا جامه دان خالی، آینده بیننده خواب است و چمدان پر، گذشته او است. چمدان خالی امید ها و آرزوها و نقشه هایی است که برای آینده داریم و …چمدان پر از کارهایی است که با موفقیت و عدم موفقیت انجام داده ایم. اگر دیدید چندین چمدان کوچک و بزرگ دارید در مقابل پیشنهاهای مختلف قرار می گیرید که نمی دانید کدامین را انتخاب کنید. چمدانی که در آن بسته نشود طمع است و حرص و آز.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی