مجله فانی کول

تفریح و سرگرمی

۱۲۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تعبیر خواب خنجر

خنجر بیشتر یک سلاح تدافعی است نه تهاجمی و در خواب همین معنی را می رساند. اگر در خواب دیدید که خنجر دارید و آن را به کمر بسته اید خویشان و …دوستانتان غم شما را می خورند و به شما کمک می کنند یا از جانب ایشان سودی برای شما مترتب است و یا امکاناتی برای مقابله با دشواری ها در اختیار شما قرار می دهند. اگر خنجر را در دست داشتید از جانب برادر یا فرزندتان مورد محبت و حمایت واقع می شوید. اگر خنجر را زیر بستر یا زیر سر خود در رختخواب نهاده بودید همسرتان شما را تا یید می کند و یا نفعی به شما می رساند. اگر خنجر اخته در دست داشتید خواب شما می گوید که زمان حمایت و مساعدت نزدیک است و به زودی متمتع می گردد و اگر دیدید خنجری داشتید که زنگ زده و کند بود خواب شما می گوید دیگران می خواهند به شما کمک کنند و سود برسانند اما نمی توانند و اگر شکسته بود به این معنی است که هیچ کس شما را یاری نخواهد کرد. معبران کهن درباره خنجر نوشته اند که اگر خنجر داشته باشید با کسی دشمنی پیدا می کنید و اگر خنجر را از دست بدهید جنگ و دشمنی از بین می رود.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خنده

خنده در خواب وجوه مختلف دارد ولی کلا خنده بلند و آشکار غم و اندوه است و گریستن. هرچه بلندتر و بی پرواتر بخندید گریه شدیدتر و غم و غصه بیشتر است. منظور از خنده آشکار همین است چون خنده آهسته و …بی صدا و لبخند و تبسم خنده نهفته شناخته می شود و آشکار و بی پروا نیست. چنانچه در خواب ببینید که به صدای بلند می خندید و قهقهه می زنید بر خلاف بیداری که خنده تجسم شادی است موردی پیش می آید که غصه دار و اندوهگین می گردید و ممکن است این غصه چنان شدید باشد که حتی شما را به گریستن وا دارد. برای زنان به طور کلی خندیدن به صدای بلند در بیداری که مناسب نیست در خواب نیز شایسته و خوب نیست و بدی و عوارض آن بیشتر از مرد است. برای جوان بدی خندیدن کمتر از سالمند است و برای بچه هیچ بدی ندارد و چنانچه بینید بچه ای در خواب می خندد و قهقهه می زند شاد می شوید. خنده کودکان هر چه کوچکتر باشند به تبسم و خنده ملائک و فرشتگان بیشتر نزدیک است و خنده فرشتگان عنایت و رحمت الهی است که ابلاغ می گردد. اگر در خواب ببینید که تبسم می کنید خوب است و این تبسم در خواب نوید شادی است. خنده دیگران نیز همین تعابیر را دارد با این تفاوت که شما اگر بی تفاوت باشید شاهد حادثه ای غمناک قرار می گیرید بی آن که به شما ارتباط داشته باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خوشه

خوشه در خواب دیدن مبارک است. مبارک و میمون است چه خوشه یا سنبله گندم باشد چه خوشه انگور و چه باره خرما. دیدن خوشه انگور و…باره خرمای تازه در خواب بهتر از انگور و خرمایی است که مدت ها از چیدنشان گذشته باشد. دیدن خوشه های فراوان بخصوص سنبله گندم مال و نعمت و پول فراوان است و خوشه انگور و خرما به شرطی که دانه هایش قابل شمارش باشد فرزندان خوب و صالح تعبیر می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خون

رنگ های هستند که در خواب دیده نمی شوند از جمله سرخی دست به خصوص سرخی خون. بسیار اتفاق افتاده که در خواب های خود خون دیده ایم ولی سرخی خون را ندیده ایم…فقط احساس کرده ایم خون است و اکنون نیز اگر به خاطر خویش مراجعه کنید به یاد می آورید که هرگز سرخی خون را در خواب ندیده اید ولی خواب خون را فراوان دیده اید. پس ما در خواب خون را می فهمیم ولی نمی بینیم و همین است که تفاوت هایی را تعبیر به وجود می آورد. به هر حال دیدن خون در خواب با توجه به تعریف بالا ابتلا و گناه است و آلودگی به خصوص اگر ببینیم که دست و پایمان یا لباسهایمان به خون آلوده شده است. اگر در خواب ببینیم که از دهان و دندانمان خون می آید از طرف همسر و فرزندان و دیگر افراد خانواده خود ناراحت و گرفتار و مبتلا می شویم. اگر در خواب ببینیم از بینی ما خون می آید از نظر اجتماعی گرفتاری هایی پیدا می کنیم و احتمالا شان و شخصیت و آبرویمان در مخاطره قرار می گیرد و اگر ببینیم از بدنمان خون می رود گرفتار غم و اندوه می شویم و چنانچه ببینیم از چشممان خون روان است یا حتی نم خون زده است از جهت فرزندان مبتلا و غصه دار می گردیم. اگر ببینیم در دعوا و زد و خورد جایی از بدنمان خون آلود شده مردم درباره ما بد خواهند گفت و اگر دیگری به سبب ما خون آلود شود غمی بین ما و دیگران به وجود می آید. اگر ببینیم لباسهایمان خون آلود شده بدنام می شویم و به ما تهمت می زنند و اگر ببینیم خون به زمین ریخته شده گرفتاری و غم و غصه پیش می آید که ما هم در آن سهیم هستیم. چنانچه ببینیم پایمان در منجلابی از خون فرو رفت ناخود آگاه در امری مداخله می کنیم که گرفتاری و ابتلاء دارد. به هر حال دیدن خون ابتلا و گرفتاری است ولی مواضع آن فرق می کند که باید در تعبیر مورد نظر قرار بگیرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خوی

خوی غم عرقی است که بر گونه و پیشانی می نشیند و این در خواب های ما نشانه شرم و حیاست و به زبان گویاتر رو در بایستی است. اگر در خواب احساس کنید که …بر چهره تان خوی نشسته و دست می زنید صورتتان مرطوب است موردی پیش می آید که به شما پیشنهادی می شود که عملا پذیرفتنش دشوار است ولی اخلاقا باید آن را انجام دهید و پیشنهاد دهنده کسی است که نمی توانید خلاف گفته اش حرفی بزنید و مخالفت کنید. در حقیقت دچار رو در بایستی می شوید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خوک

خوک در خواب مالی است زیاد ولی حرام. پولی است فراوان که از طریق نامشروع و خلاف حتی به عدد جنایت جمع آوری شده و خودش مردی است در نهایت کثافت و…پلیدی که با وجود داشتن ثروت زیاد هم کثیف می خورد و هم کثیف زندگی می کند و هم گذشته ای آلوده دارد و هم آینده ای نکبت بار. داشتن خوک موانست و موالفت با چنین آدمی است و از جهت دیگر اندوختن پولی است که از راه نادرست کسب شده باشد. اگر در خواب ببینید که خوک در خا نه یا جائی دیگر دارید که آن خوک متعلق به شما باشد پولی فراوان به شما می رسد و اگر ببینید خوکان بسیار دارید یا در خوکدانی هستید که آنها هستند و یا خوکدانی متعلق به شما می باشد ثروتی تحصیل می کنید که حرام است ولی موجب شادی و خوشحالی شما می شود. خوک رانی نیز تحصیل مال حرام، پول ناثواب و عیش و کامروائی خوکانه است. اگر ببینید گوشت خوک می خورید پولی نصیب شما می شود که حرام است اما شما ریشه و منبع و اصل آن را نمی شناسید معهذا می دانید پول درستی نیست. گراز نیز همین تعابیر را دارد که البته در حرف ـ گ ـ کلمه گراز گفته خواهد شد اما کلا پولی است که با تدبیر و تلاش تحصیل می شود و همان خصوصیات ذکر شده را داراست. به هر حال دیدن خوک در خواب مال حرام است و عیش و کامروائی است به صورت زشت و ناپسند.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خیار

خیار طراوت و تازگی و خوشدلی و نشاط است و زنی است زیبا و رعنا و جلیس و انیس. دیدن خیار در فصل بهتر از این است که در غیر فصل دیده شود…خیار برای زن نیز مردی است بلند قامت و خوش اندام و خوب سخن که مصاحبتش نشاط و شادی می آورد. مثلا دیدن خیار در زمستان و هنگامی که برف بر زمین نشسته خوب نیست ولی پایان بهار بهترین فصلی است که خیار در خواب دیده شود و تعبیر بالا در این زمان بیشتر در مورد خیار مصداق می یابد. اگر در خواب ببینیم که در فصل مناسب خیاری تر و تازه می خوریم با زنی خوب روی و خوش خوی آشنا می شویم که ما را خوشبخت می کند اگر در فصل مناسب خیار فراوان ببینیم خوشدل و با نشاط می شویم. اگر در خواب ببینیم که پاکتی خیار تازه خریده و به خانه می بریم نشاط و خرمی را به خانواده خویش منتقل می کنیم به خصوص اگر فصل نو بر خیار باشد. کرمانی می گوید خوردن خیار پشیمانی است اما دلیلی بر این عقیده نیست. خوردن خیار در غیر فصل ندامت است ولی در فصل خوب است به خصوص اگر خیار قلمی و تازه باشد و خوش رنگ.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خیمه

اگر در خواب دیدید که خیمه ای زده اید پناهگاه و منبع امیدی می یابید که می توانید خود را در پناه آن محفوظ نگه دارید و او شخصی است که از شما حمایت می کند و …شما به قدرت و شخصیت او متکی خواهید شد. اگر ببینید که در صحرا و بیابان و برای پیک نیک چادر و خیمه زده اید به سفری با نشاط می روید که برای شما مفید است و چنانچه گرداگرد شما چمن و سبزه و درخت و آب صاف باشد بهتر است. اگر ببینید که خیمه می زنید کاری را بنیاد می نهید و اگر دیدید در خواب خیمه ای را جمع می کنید به کاری پایان می دهید که مداومتش برای شما بهتر بود. اگر خیمه های زیادی دیدید با عده ای اشخاص بزرگ آشنا می شوید و اگر خیمه فقیرانه بود کسانی هستند که به شما و کمک شما نیازمندتر خواهند بود. دوزنده خیمه مردی است مدبر و کاردان که کارهای خراب را صورت می بخشد و امور گسیخته را پیوند می دهد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب خیک

خیک مردی است لافزن و تهی مغز و پوک که شخصا بی اثر است. اگر خیک باد کرده باشد بیهودگی است و چنان چه دیدید که خیک باد کرده ای همراه دارید یا …متعلق به شما است کاری بیهوده و عبث انجام می دهید که در پایان هیچ چیز برایتان باقی نمی ماند و چیزی قابل دستتان را نمی گیرد. اگر در خیکی که به خواب دیده اید عسل بود با مردی اندیشمند و خوش صحبت آشنا می شوید یا زنی که خردمند و مدیر و مدبر است و در عین حال داشتن زیبایی و سخن شیرین. اگر در خواب خیک دوغ یا ماست دیدید کسی سر راه شما قرار می گیرد که ترش روی و بد اخلاق است اما خیر خواه است و سود می رساند و بخشندگی بسیار دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب حاجی

اگر در خواب ببینید که خودتان حاجی شده اید از شر و ترس و بلا ایمنی می یابید و اگر در خواب ببینید که دیگری حاجی شده است هم برای شما خوب است و …هم برای آن که از حج بازگشته و مبشر خیر و صلاح و امنیت خاطر است و برای کسی که از حج آمده سلامت و امنیت حاصل می گردد. البته اگر آشنا باشد. و اگر بیگانه و نا آشنا باشد نتیجه خواب متوجه بیننده آن است. اگر در خواب دیدید که همسرتان حاجیه شده در این صورت خواب شما بشارت می دهد که از همان زن فرزندی صالح می آورید.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی