مجله فانی کول

تفریح و سرگرمی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

معنی اسم آراس

آراس : 1- (در ترکی) آراز، به معنی رود ارس؛ 2- (اَعلام) مرکز استان پادوکاله، در شمال فرانسه.

موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

معنی اسم ارغون

ارغوان :    1- (در گیاهی) درختی است زینتی از تیره‌ی پروانه واران با گلهایی به رنگ سرخ مایل به بنفش؛ 2- (در گیاهی) گلی قرمز رنگ و چسبیده به ساقه که پیش از ظاهر شدن برگ‌ها پدیدار می‌شود؛ 3- (به مجاز) چهره‌ی زیبا و گلگون. [ارغوان را (در انگلیسی) love tree و (در عربی) ارجوان و (در فارسی) درخت ارغوان و یا درخت گل ارغوان گویند].
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

تعبیر خواب زیارت کربلا / زیارت امام رضا

دیدن جمع زیارت کنندگان در خواب ، نشانة آن است که به سفری طولانی خواهید رفت .. اگر خواب ببینید خود زائر هسنید و مشغول زیارت ، نشانة آن است که با همنشینان ناسازگار کشمکش ها خواهید داشت و از فقر و تهیدستی نیز رنجیده خاطر خواهید شد . 3ـ اگر دختری خواب ببیند زائری به او نزدیک می شود ، علامت آن است که با حمایت تمام به دام فریب می افتد . اما اگر در خواب مرد زائر او را ترک کند ، نشانة آن است که ضعف روحی خود را از بین می برد و استقلال ویژه ای در زندگی به دست می آورد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی

اصلی ترین دلایل نازایی زوجین چیست؟

یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه سن، مهم‌ترین فاکتور در نازایی زوجین است، گفت: عوامل متعددی در جوامع امروزی باعث کاهش میزان تولد و باروری شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ازدواج دیرهنگام، تمایل به فرزنددارشدن با تاخیر، افزایش سن، عوامل محیطی و ... اشاره کرد. دکتر رباب سیدحسینی در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان این مطلب عنوان کرد: سوءمصرف مواد مخدر، سیگار و به ویژه قلیان و الکل باعث کاهش باروری در زن و مرد می‌شود. همچنین مواجهه غیرمستقیم با دخانیات نیز موثر است. سیگار احتمالا از طریق اختلال در تخمک‌گذاری، کاهش ذخیره تخمدان و جهش در گامت در کاهش باروری نقش دارد
موافقین ۰ مخالفین ۰
فان گردی